☺ Hi all ! thanks for visit my blog, thanks for read and follow me. sharing enjoyment with you all ! :) ☚
Monday, 10 November 2014
RESULT :)
tinggal berapa jam je lagi result dah nak keluar , esok kol 9 pagi , pehh , berdebar2 rasa nya , harap2 aku dapat result yang okay , tak dekan takpe , asal kan memuas kan , kalau dapat 3.00 alhamdululilah sangat , memang aku nak pointer 3 ke atas , yang penting lulus dengan ceemrlang , ya allah , kau berikan lah kecemerlangan terhadap keputusan peperiksaan ku ya allah pada esok hari , jangan lah kau beri kan kegagalan , hmmm. aminx2 , bertawakal je mampu sekarang . insyaallah :")
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment