Monday, 10 November 2014

RESULT :)

tinggal berapa jam je lagi result dah nak keluar , esok kol 9 pagi , pehh , berdebar2 rasa nya , harap2 aku dapat result yang okay , tak dekan takpe , asal kan memuas kan , kalau dapat 3.00 alhamdululilah sangat , memang aku nak pointer 3 ke atas , yang penting lulus dengan ceemrlang , ya allah ,   kau berikan lah kecemerlangan terhadap keputusan peperiksaan ku ya allah pada esok hari , jangan lah kau beri kan kegagalan , hmmm. aminx2 , bertawakal je mampu sekarang . insyaallah :")

No comments:

Post a Comment