Tepat pada 8/6/ 2014 aku dah mendaftar kat UITM LENDU , so bermula lah hidup aku dan digelar sebagai seorang mahasiswa lagi sekali , yeahhhh, even aku dah naik ke peringkat diploma tapi aku masih rindu akan zaman pra diploma yang telah memberikan byk memori dan seribu kenangan utk aku , walaupon 4 bulan , tapi aku rindu mase2 first time aku masuk universiti, aku rindu suasana MDS , aku rindu ex roomate aku , aku rindu ex classmate aku , n aku rindu lecturer2 lame aku :D senang cerite , aku rindu kan segalanya2, aku dan parents first day mendaftar di universiti, dan drpd situ aku digelar mahasiswa , first time kan , hihi , dalam seumur hidup aku la kan, classmate yang paling aku sayang mase time pra dip dulu , huhu, sebab tu la satu satu nya kelas aku yang paling happening, fun, sporting, friendly, caring and macam2 lagi lah. hmm, untung sangat2 dapat kenal ngn dorang. aku harap dorang tahu yang aku rindu kan dorang :) LOVE U SO MUCH.. hihi, tapi takpe la, even bekas classmate dan ade diantara dorang dapat diploma kat tempat jauh, tapi hati kitorang selalu dekat , walaupon berjauhan , okay takpe, memang betul pon ia datang memberikan rasa bahagia walaupon sekejap, dan ia meninggalkan rasa sengsara , dan bende tu la yang aku rase sekarang ni. hmm ok takpe, aku tetap dapat suai kan diri dengan class baru , kawan baru time aku dah msuk ke diploma kan ..aku OK je, mase baru2 ni mungkin aku tak biase sgt , tapi dah lame2 aku mungkin dah biase dan seronok ngn dorang,, hmm insyallah :) last jumpa mase pra dip dulu kitorang sume buat event barbeque kt pantai puteri melaka bertarikh 30 mac 2014 , yupp, sebab kitorang buat ni sebab mungkin ade diantara kawan2 class yang tk dpt jumpe lagi kalau dh berpisah sbb dah naik ke diploma kn, ade yg dpt jauh, dan ade yang dapat tempat yg same .. ape2 pon, life must go on, aku tetap akan study sungguh2 utk dapat ape yang aku nak utk sem 1 ni . target aku 3.5 atau 3.0 ke ats .. yess. aku yakin aku boleh :) !
pantai puteri melaka :)
MPD0021C always in my heart :) thanks, u all is everything to me :')

No comments:
Post a Comment