Saturday, 14 June 2014

♥ I'M SINGLE, SO ? ♥

Haaa , okay la .. ni aku nak cakap sikit nie, btw aku nie single, yesss, secara jujurnya aku tak pernah couple dlm dunia reality atau dikenali sbg face to face la kan, bukan aku ni pemalu tapi ade byk sebab kot dari sbg seorang pemalu atau sifat malu tu pon termasuk jugak dlm sebab2 berikut, tapi aku penah gak main flirt2 ngan perempuan itu pon kalau kt phone , selalu text , IM ngn dorang , OTP tu jarang sikit lah, itu pon cume main2 jea .. dan aku memang tak penah nk serious dlm bab2 couple ni .. tak penah same sekali kot, tapi sometimes aku pon teringin gak nak couple dlm dunia realiti, tapi aku tak berani la nk couple ade byk sebab kot, bukan aku ni poyo , sorry k tu mungkin di pandangan korang, tapi aku tak , klu main2 tu boleh lah, klu time serious tu biar aku fikir betul2 kan ..perasaan jealous tu memang ade time tgk org lain ade couple dorang msing2, tapi aku takde pon, hmmm. nak wat cam ne kan? -.- tapi aku pasti jodoh itu ditangan tuhan .. kalau nak couple pon , aku rase aku tak cukup bersedia lagi , bukan ape , bercinta tu tak selalu manisss, kadang2 ade rase pahitnye jugak kan? so, hmmm... k aku malas nak cakap pasal cinta , hati, sayang, sweetheart, couple ni semue , memang secara fitrah nya sume orang nk bercinta , memang semue org perlukan pasangan dlm hidup dorang utk share kasih sayang dan macam2 lagi laa ..mungkin utk aku ni jodohnye datang lambat.. k aku tak kisahh .. better jadi single ni sebab dpt elakkan dari zina tu semue kn? hehe .. yelah. bagus la cam tu ... couple sebab niat baik xpew , jangan niat nak ambik kesempatan sudah lah. haha. bak kata " HARAM COUPLE TANPA NIAT UNTUK MENIKAHINYA " yesss ! akan ku pegang kata2 nie . berkahwan biar seribu , kekasih biar satu, yang satu tu lah biar yg special someone di hati, single utk dorang yg teristimewa je.. hehe ,, chewahhh ! haha okay lah ! aku yakinnnn one day ade jugak someone yang dpt bahagia kan hidup kita .. kite mesti jgn berputus asa dgn rahmatnya , okay? straight and focus on studying dulu, baru bercinta, bercinta selepas kahwin baru indah tau .. haha ye2 .. ok whatever, k chawww ! keep calm and being a single :) :) :)


No comments:

Post a Comment