ANIME ! haha, sebut je pasal anime of course la aku suke gile kan -,- ok la, ni aku nak cakap sikit .. sehari je lagi aku nak masuk universiti , so , tak dapat laaa nak tengok anime selalu kan , huhu , takpe , tu tak penting, yang penting study rite ? yup , memang la tapi tgk cte anime mg x dapat aku lupe kan semenjak zaman childhood lagi wohhhhh .. WHATEVER , I LOVE ANIME !
first , aku dah tengok serba sedikit cite anime yang best2 yang aku pilih la, tak semue anime aku nk tengok, yang aku rase cite tu best , aku tengok lah , agak2 dalam 30 lebih anime aku dah tengok , tapi aku sebenarnye On the way nk tengok anime yang best2 dan dah lame aku nak tengok sgt macam SAO, code geass, fairy tail , cowboy bepob , date a live , guilty crown , steins gate , elfien lied , hitman reborn , slam dunk , hellsing ,neon genesis evangleion , black butler , k-on dan macam2 lagi lah ! hahahaha, banyak sangat kan , tu la yang malas nak taip... huhu, takpe ade mase, leh tengok cite anime tu semue, ....cuma aku nak pilih mase yang baik je atau mase yg lapang utk tgk anime ni semue, nanti hilang lak fokus kan,. huhu.. k la malas nk ckp lg .. ni je . haha.. kbye ..chaww ! we LOVE ANIME !!

No comments:
Post a Comment