Hi , assalamualaikum kepada blog ni, huhu .. dah lame dah aku tak update blog ni semenjak habis sekolah, huhu sekarang baru dah teragak nak update blog ni. sekarang ni aku tengah cuti sem utk pra dip so , aku tengah tunggu result utk pra diploma. harap2 la dapat cemerlang la kan. hmm, alhamdulillah , akhirnya aku dah tahu dah result aku, even tak dapat 4 flat, tapi alhamdullilah lulus dengan cemerlang. huhu, dan syukur alhamdulilah jugak kerana aku dapat sambung belajar ke peringkat diploma ! hehe, even if tak dapat course pilihan pertama, tapi syukur la jugak, sebab aku kadang2 fikir orang langsung tak dapat nak jejak kaki kat IPTA ni walaupon result cemerlang , hmm, bahagian masing2 kan, dan rezeki allah tentu kan. tentu ade yang lebih baik jika kita tak dpt sesuatu, tapi ade yang lebih bermakna akan kita dpt suatu hari nanti :) hm, nah kat bawah ni surat tawaran belajar aku kat UITM !
huhu , ni la course yang aku dapat kat UITM, bersyukur sangat2 apa yang kita dapat, kerna kite mesti fikir orang lebih teringin sangat nak masuk U, tapi tak dapat, sebab tu kite dpt belajar erti bersyukur daripada situ kan :) btw aku dapat course diploma pengajian perniagaan, kod program BM111, tinggal dua minggu je lagi nak masuk UITM . just tinggal prepare je. huhu, bulan 6 ni aku dah boleh dah bersiap sedia , packing barang lagi...
sementara tu, aku nak cakap, aku pon rindu zaman pra dip yang best jugak sebab kawan2 sume sporting, aku je yang kurengggg.. hehe serious MDAB paling best pernah aku rase, dan aku takkan lupa kan kenangan dengan u all semuee :) muahhhx3. sesetengah ade yang dapat diploma kat tempt lain, sesetengah lagi ade yang dpt same ngan aku.. hehe..nanti boleh jumpa lagi yaww..dan last aku nak cakap , kita sebagai manusia jika kita impi kan sesuatu, kite mesti usaha , yup itu sudah pasti..kadang2 ade mase kite main, tapi ade mase perlu serious, lagi2 dlm bab belajar ni tau..sebab npe kita perlu studyy? hmm what? tak perlu ckp pon dah tahu kan. yesss...utk diri sendiri, mase depan kita, mase depan family, dan sebagainya...:) ! ~ ilmu dituntut sepanjang hayat , bkan setakat habis sekolah ke tau...ingat tu kpd sesiape yg msih bersekolah lg ! huhu okay byeeee !

No comments:
Post a Comment