Heyy, aku nak cerita sikit ni pasal sebuah cerita anime yang sedihhhh gileeeee ni -,- huhu, dah la sedihhh pastu gile lak tu. haha tak ley blah, tapi memang btul pon sedih, tak tengok memang tak tahu cerite nye cam ne , maklum la aku otaku dan aku sentiase buat reseach pasal anime yang best-ii utk ditonton kan. sebab aku just pilih certain anime je, yang aku rase anime tu best, aku tengok . k berpaling dari tajuk tadi , anime sedih tu name nye Clannad , anime ni ade due season, yang kedue Clannad after story . cite dy memang sedih gile, klu tgk memang banjir air mate la kan . tipu la sape yang takk nangis tengok anime clannad -,- confirm2 banjir air mata punya.. serious, kalau tk nangis pon mesti hati rase sebak ke cane kan . k aku malas nak cerita serba sedikit pasal anime. korang just tengok je. n korang akan paham sendiri :) :) tak rugi tengok , bile dah tengok anime ni jadikan ia sbg pengajaran dlm hidup korang.. huhu . k peace yaw ! tengok tau jgn tak tengok :D

No comments:
Post a Comment