Saturday, 6 April 2013

FRUST WITH MY SPM RESULT

yeah, pada 21 mac 2013 keputusan SPM telah keluar, hurrmm, mula2 memang bersmangat nak ambik result, muke ceria je, but, bile dah ambik result, haa , ambik kau, muke terkejut la kan, sebab result tak cemerlang mane pon seperti mane aku mengharapkan, nak kata teruk tu tak lah, nak kata cemerlang pon tak, satu A pon takde, hurmm , sape tak frust kn . nasib baik ade byk B , tapi dlm2 byk2 B tu ade satu mate pljaran yang aku tersangkut, pehhh, gile geram doh, english aku sekadar mcm tu je, nak kata bagus tak jgk, nak kata dpt A lagi la tdak , memang rase tk puas ati, ye, mmang dah byk usaha slame ni, tapi redha je la ape yang aku dah dapat, mule pkir kan nk smbung blaja mane yang sesuai ngn result aku, yeahh, tapi aku tetap tak kan putus asa, sebab jatuh sekali tdak brmakna jatuh selama2 nya kan, so, bangkit lah dan pikir benda yang akan dtang utk aku tempuhi, redha dengan ujian ni semua :) hmmm . 

No comments:

Post a Comment