" Perempuan yang bertudung tu semua baik , perempuan yang tak bertudung tak cukup baik "
nampak tak ayat kat atas tu ? nampak kan, so , korang pon paham ape makne nye kan , but the true answer is TETAP SALAH, bukan nak cakap ape , perempuan yg bertudung tu x semestinya baik dan prmpuan free hair blum tentu jahat kn , ini baru betul , tetapi la kan , bagi aku . bertudung lebih bagus dari x bertudung sebab at least dorang pandai tutup aurat dari prmpuan free hair ni, but , kau kena paham , x semue prmpuan yg pki tdung tu bagus, baik ,. sebab dalam islam, tudung tu wajib pakai, yang kena ubah adalah perangai , ha, btul kan ? see that ? bagus kalau faham . aku tak kisah pon kwn ngn prmpuan btudung ke , free hair ke yang penting baik n boleh dibuat kwn , jgn harap muka je cantik, tapi perangai mcm lahanat, haa teserlah sgt kelemahan kau wahai perempuan , depend pada diri masing2 la weii , kalau kau x nk pki tdugn sekali pon dan kau mg jenis perempuan free hair , aku tk kisah, nk tahu knp ak tk kisah ? sbb klu org nasihat kn kau, kau ttap berkeras n then kau nk menang kan diri kau sedang kn org nasihat kn kau tapi kau still xnk dgr kn , ok finee, whatever , itu adalah diri anda , dosa anda, anda fikir la sndiri .. peace v^^
No comments:
Post a Comment