Wednesday, 4 February 2015

FEBRUARY

Sudah beberapa hari kemasukan bulan februari iaitu bulan kelahiran ku, cuma lambat sikit update kat blog ni, moga-moga Allah S.W.T mempermudah kan urusan seharian ku, aku harap aku dapat belajar dengan tenang di tempat baru ini iaitu di kolej, impian aku ingin mencapai segulung Diploma dan jika ada rezeki lebih aku ingin menyambung Ijazah pada suatu hari nanti. Suatu hari nanti, aku percaya Allah akan memberi aku rezeki yang lebih baik untuk aku. Rezeki ada dimana2, yang penting aku mesti berusaha dan mencarinya, InsyALLAH :') 

" we cannot change the past to rewrite a better beginning , but we can walk for the future and strive for better ending  "



No comments:

Post a Comment