Wednesday, 17 December 2014

Jalan - Jalan

Haa , pada 14/12/2014 aku dengan bapak aku pergi jalan2 kat KL ( dolan2 ) , lepas je hantar kakak pergi masuk U , kitorang round2 satu KL jalan kaki , mula2 aku memang nak rancang pergi KL , lagi2 Pavilion , sebab aku memang nak sangat pergi Pavii , huhu . nak jugak kan rasa suasana kat bukit bintang , bukan apa , orang cakap kat bukit bintang tu memang tempat shopping paling top kat keyy ell ( bahasa rempit ) so , situ memang first place aku nak pergi , akhir nya tercapai , hahaha ,




pavi ni tempat dia memang high class , suasana nye lain , barang pon mahal giler macam ape entah , tapi aku rase tempat ni memang khas untuk tourist kot , sebab sebelum aku pergi memang nak sangat jejak sana , tapi bile dah pergi terus INSAF, ahahha , sebab pavi ni selalunya takde pon nak dikata kan barang2 sesuai dengan kehendak sebab barang2 yang kat sini semua 100% western style , pelbagai baju tak cukup kain , tapi setakat nak jalan2 tu boleh la , tp cadangan aku lebih elok shopping ngn family time weekend  kat tempat2 shopping macam jusco ke , midvalley ke , tesco ke sebab situ lebih SUCI kalau banding kat pavi ni , haha , ape2 pon pavi pon best gak kalau ade time cuti nak pergi , kat mane2 je kat KL ni semue tempat shopping best2 ,  :-D

No comments:

Post a Comment