kini sudah pon masuk tahun baru , tepat pada pukul 12.00 am , 31 / 12 / 2014 . sekarang sudah pon 4 january selepas 4 hari masuk tahun baru , so , cuma aku lambat update je kat blog ni , sekarang dah masuk 4 hari , setiap orang mesti lah ada azam baru kan ? umur pon semakin menigkat , so , aku harap tahun ni lebih banyak perubahan daripada tahun lepas , azam pon azam baru , aku just nak improve apa yang terjadi pada diri aku yang lepas , pada aku , tahun lepas lagi banyak dugaan dan ujian yang menimpa pada diri ini , siapa yang nak dugaan ? semua orang tak nak kan ? semua nya datang dari Allah untuk menguji kesabaran hamba nya , so kita tak boleh nak elak semua tu , tahun lepas banyak dugaan yang datang , peristiwa MH370 , MH17 dan QZ8501 dan tidak lupa juga dugaan banjir yang telah menimpa di pantai timur , Allah maha mengetahui segalanya , dan kita hendak lah redha dengan segala musibahnya , dan aku kehilangan tempat di U , disebab kan keputusan yang agak kecewa + frustt , dan yang paling menyayat kan hati aku ialah aku kehilangan arwah nenek tersayang , Hmmm.. aku harap tahun ni aku dpt membaiki segala kelemahan aku , memulihkan semula apa yang kurang pada diri aku , always think postive , I'm must be a strong and life must go on .. Believe on yourself , I can Achieve it One Day .. InsyAllah ... Aminn .. :')

No comments:
Post a Comment