Saturday, 30 August 2014

FINAL EXAM :)

3 minggu je lagi nak final exam ni hoiii , aku mesti prepare betul2 , study hard , struggle betul2 untuk dapat kan pointer yang memuas kan , sape tanak dpt result yang cemerlang ? semua orang nak kan , so , aku mesti cepat dan taknak terlambat . aku yakin aku boleh , aku tak kan kalah dgn budak2 lain sebab aku dengan dorang same je level , takde istilah kau pandai , aku bodoh . sebab kalau dah dpt masuk U tu kira satu rahmat drpd allah SWT. jsut terpulang pada diri nak usaha ke tanak kan . yupp..  I WILL , I CAN , I TRUST I WILL DO IT :) 

No comments:

Post a Comment