Saturday, 5 July 2014

✍ STUDY HARD ✍

BM 111 adalah code program aku kat UITM :) so, first sem ni aku janji, yakin, dan mesti usaha bersungguh2 utk dapatkan pointer yang gile kaw2 punye. aku target Dean List, kalau dapat 4flat tu mungkin dalam mimpi je kot, tapi kalau dah usaha betul2 mungkin tak mustahil punya kalau aku dapat capai :) buat apa penat2 datang UITM kalau tak belajar betul2 kan, kalau setakat lulus je pon semue orang boleh buat, dan aku nak pulih kn result aku yang lepas, :) paling kurang pon aku target 3.00 je , kalau lebih dari tu 3 tu pon dah kire ok , tapi kalau dapat DL la kan , memang aku happy sesangat. yup ! soo, aku mesti STUDY HARD, start from now, that is my goal, dan aku nak habis kan satu sem ni dengan result yang membangga kan , insyallah :) :)




No comments:

Post a Comment