Wednesday, 5 December 2012

INFORMATION: 

Hi ! salam~  nama aku ashraf, nama sebenar korang tak perlu tahu, just tahu umur aku 17 tahun, aku lahir kat kuala lumpur, currently aku stay kat seremban :) yess, tahun ni aku akan menghadapi peperiksaan besar iaitu SPM :) tak payah  btw, korang pon dah tahu, hmm, aku baru je abis exam, ok sekarang ni, aku buat blog ni cume untuk suka-suka jee, hee~ sebab cuti ni takde benda nak buat kan, tapi yang pastinya aku selalu on komputer pada masa lapang, bila ada mase, aku update je la pape kat blog ni, hmm, utk permulaan, aku takde idea nak taip lagi, hee, ini je yang mampu, insyallah~ kalau ade mase aku update lah informasi2 yang menarik ke, hehe, thanks kerana membaca, dan jangan lupa follow aku pada yang ada blog sajee, ok lastly, wish me on spm 2012, aku harap aku dapat result yg cemerlang utk spm nanti, huh, 3 bulan je lagi result nak keluar, huhu, berdebar2 rase nye kan? pada yang ambil spm thun ni korang pon tahu macam mana situasinya sekarang ni kan, hmm, ape2 pon kita jangan putus asa, kita hanya mampu bertawakal je sekarang kan. , same2 lah kite doa kan kecemerlangan calom spm 2012 kat malaysia ni, aku pon harap result aku cemerlang n dapat lah sambung belajar kat mane-mane U, hehe, ok byee, ni je aku nak btw. k thanks, :* love you all !

No comments:

Post a Comment